محمدامین میربلوچزهی؛ خاش - ایرنا - مردم مومن و روزه دار شرکت کننده در راهپیمایی روز جهانی قدس شهرستان خاش آزادی قدس شریف و کمک به عزت و سربلندی مردم مسلمان و مظلوم فلسطین را آرمان و هدف مهم امت اسلامی دانستند.

 

به گزارش ایرنا شماری از شرکت کنندگان در راهپیمایی روز قدس شهرستان خاش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به بیان دیدگاههای خود در ارتباط با قدس شریف و ملت مظلوم فلسطین پرداختند.
امام جمعه خاش از حضور مردم در این راهپیمایی قدردانی کرد و گفت: بیمه شدن اسلام در مقابل تهدیدها، آسیبها و فشارهای دشمنان با وحدت و همگرایی مسلمانان میسر است.
حجت الاسلام محمدحسین میری افزود: شرافت و عزت امت اسلامی در همبستگی و در کنار هم بودن و در کنار هم ماندن است.
مولوی محمدعلی شهنوازی امام جمعه مسجد جامع توحیدیه اهل سنت خاش نیز گفت: اسراییل به عنوان یک غده سرطانی باید از صحنه روزگار محو شود زیرا این رژیم غاصب و کودک کش بدترین ظلم، جنایت و تجاوز را در کارنامه پلید خود دارد.
مولوی محمدعثمان قلندرزهی امام جمعه مسجد جامع الخلیل خاش نیز با اشاره به اینکه روز قدس، روز دفاع از مظلومیتهای مردم فلسطین به شمار می آید از حضور اقشار مردم در راهپیمایی قدردانی کرد و افزود: شرکت اقشار مختلف مردم مومن و روزه دار در این قبیل صحنه ها برای حفظ اتحاد و یکپارچگی امت اسلامی و خنثی کردن توطئه های دشمنان از اهمیت خاصی برخوردار است.
رابط نهاد نمایندگی رهبری در امور اهل سنت شهرستان خاش هم گفت: هر چه ریسمان اتحاد در امت اسلامی تقویت شود امیدها به عزتمندی و اقتدار امت اسلامی قوت می گیرد.
مولوی یعقوب حسین بر در کنار هم قرار گرفتن مسلمانان شیعه و سنی را عاملی نجات بخش و تهدیدی جدی برای دشمنان و در جهت مایوس کردن آنها عنوان کرد.
علی کرد نماینده مردم حوزه انتخابیه خاش در مجلس شورای اسلامی نیز بیان کرد: امت اسلامی در سایه وحدت و اهمیت دادن به مبارزه با مستکبران و ظالمان و جنایتکاران و سران غاصب رژیم اشغالگر قدس به استحکام و اقتدار می رسد و هرگز صفوف واحد آن درهم نمی شکند.
محمداکبر چاکرزهی فرماندار خاش نیز از حضور اقشار مختلف مردم این شهرستان در عرصه راهپیمایی روز قدس تجلیل کرد.
وی اظهار داشت: شرکت پرشور و حداکثری مردم در صحنه راهپیمایی مشتی محکم بر دهان یاوه گویان استکباری است.
فرماندار خاش ادامه داد: تلاش برای تقویت وحدت و همگرایی یک ضرورت و نیاز مهم جامعه اسلامی محسوب می شود.
فرماندار خاش خنثی سازی نقشه های دشمنان را در گرو وحدت و همدلی دانست و تصریح کرد: امت اسلامی برای حفظ خود و نابودی دسیسه های دشمنان به اتحاد یکپارچه نیازمند است که شرکت در عرصه های مهمی مانند روز قدس اهمیت این حضور گسترده را نشان می دهد.
سرهنگ پاسدار حسن فضلی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان خاش هم گفت: آزادی قدس به عنوان آرمان و هدفی مهم برای مسلمانان دنیا محسوب می شودو نیاز است همه ساله راهپیمایی های روزقدس پرشور تر از گذشته و با مشتهای کوبنده و سردادن شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا در سرتاسر دنیا برگزار شود.
یارمحمد شهنوازی رئیس شورای اسلامی شهر خاش نیز بیان کرد: امت اسلامی با برگزاری راهپیمایی روز قدس به آمریکا، اسرائیل و سران کفر و استبداد نشان می دهد که مسلمانان بیدار برای حفظ آرمانهای خود مقتدرانه ایستاده اند.
عبدالمجید تمندانی شهردار خاش هم گفت: روز قدس متعلق به جهان اسلام است و هرچه با گرمایی و شور و گستردگی بیشتری برگزار شود اتحاد امت اسلامی نیز تقویت می شود.
مجتبی شجاعی بخشدار مرکزی شهرستان خاش هم اظهار داشت: تلاش برای آزادی قدس با توجه به شرایط حساس جهانی و تهدیدهای دشمنان و دخالتهای آنها در امور کشورهای اسلامی دارای اهمیت است.
راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور پرشور اقشار مختلف مردم شیعه و سنی اعم از امامان جمعه، فرماندار، نماینده مردم خاش در مجلس و مدیران و مدرسان حوزه های علمیه اهل سنت، مدیران و کارکنان دستگاههای اجرایی، اعضای شوراهای اسلامی، دهیاران و معتمدان خاش و بخش مرکزی، فرهنگیان، بسیجیان، دانشگاهیان، اصناف و بازاریان، ورزشکاران، امدادگران جمعیت هلال احمر، کارکنان بهداشت ودرمان، معتمدان و ریش سفیدان و سایر گروهها و اقشار برگزار شد.
خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.
7310 / 6081

 

 

انتهای پیام /*



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: